telekom nu prea tine la clienti

Posted by Horia on October 15, 2014 in de-ale lor |

De aproximativ o luna de zile s-a “instalat” la noi in tara Telekom-ul. Lucru care pe mine pana acum chiar nu m-a interesat si nici afectat direct. In afara de faptul ca e aproape imposibil sa pornesc radioul sau sa ies pe strada fara sa ma lovesc de reclamele lor, chiar nu mi-ar putea pasa mai putin.

Ba chiar m-am decis sa reziliez vechiul contract facut cu Romtelecom, pentru ca Vodafone are o oferta mult mai misto pentru ce am eu nevoie(net mult cu minute si mesaje nelimitate national) Mergand mai departe insa, ieri seara am avut parte de o ghidusie facuta de baietii de la Enel care s-au decis sa ma lase fara curent cateva zeci de minute bune. Asta e, genul de lucruri s-au tot intamplat si se vor mai intampla cat timp se prefac ca lucreaza la metroul din Dr. Taberei. Totusi, din cauza lor, aparatura de pe bloc a celor de la Telekom a fost data peste cap, lucru care m-a lasat fara net pana in momentul din fata(a doua zi dimineata in jurul orei 10). Aseara am pus si eu mana pe telefon si i-am sunat pe baietii de la tehnic care m-au anuntat cu calm: “stim de problema si vom trimite o echipa de tehnicieni imediat ce este posibil“. In termeni directi, aceasta conversatie se traduce cam asa: “Ne doare la bascheti daca dati 80 de lei lunar pe netul de la noi si din cand in cand ramaneti fara. Noi investim sute de milioane in reclame si in promovare dar nu suntem in stare sa chemam un tehnician sa mearga sa inlocuiasca un switch la ora 8 seara pentru ca ar trebui sa il platim suplimentar.” Din fericire pentru mine, nu aveam nevoie urgenta de net si pentru cele 4-5 mail-uri pe care le-am mai dat aseara, m-am folosit de internetul de pe telefon. Pe de alta parte daca acest lucru s-ar fi intamplat intr-un moment critic, a doua zi reziliam si contractul de net fara nicio retinere. Asa cum ar fi in stare sa o faca un numar mare de clienti ce se respecta. Ca sa imi arat coarnele pana la capat, cred ca cineva trebuie sa ii anunte pe copiii astia de standardul “celor de cinci de 9“. Acesta spune ca orice companie care furnizeaza servicii de transmisie a datelor trebuie sa aiba un “uptime” de 99,999%. Daca nu ma insel, acest detaliu e trecut si pe contract, dar verific cand o sa mai am timp. Zi faina.

Share

Tags: , , , , ,

Copyright © 2012-2018 Horia Calin All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.5, from BuyNowShop.com.